Ta full kontroll over ditt innkjøp og dine leverandørers påvirkning på ditt selskap. Beveg deg bort fra mange ulike, mangelfulle, og lite oversiktlige dokumenter, til ett system som gir deg all nødvendig innsikt om dine leverandører.
Hvorfor Ignite?
Samle all innkjøps- og leverandørdata i ett system, slik at du har full kontroll over ditt innkjøp.
Ikke se på kostnader, sosial risiko og klimagassutslipp isolert; få et fullstendig bilde av leverandøren.
Arbeid med leverandørene dine effektivt og strategisk for å levere varige endringer for virksomheten din og for å drive besparelser.
Håndter Åpenhetsloven, CSRD og andre lovkrav til leverandør-håndtering enkelt med Ignite.
Ta tilbake kontrollen over innkjøpene dine og administrer leverandørene dine effektivt og strategisk.
Ikke flere spredte filer, avdekket innsikt eller ukjente risikoer.
Administrer leverandørene dine på ett sted for å få klarheten du trenger for å identifisere potensielle risikoer og muligheter, overholde forskrifter og samarbeide effektivt.
Få full dekning av CO2 utslipp, inkludert alle kategorier på tvers av Scope 1, 2, og 3. Lever pålitelige og nøyaktige resultater med Ignites beregningsmetodikk, som er godkjent av DNV og er i tråd med Greenhouse Gass Protocol.
Dra nytte av full oversikt over kontraktene dine. Oppbevar all kontraktsinformasjonen din på ett sted og del den med resten av organisasjonen. Angi varsler for å forbli i kontroll og sikre at ingen kontrakt blir glemt.
Få en omfattende og oppdatert oversikt over kjøpet ditt. Harmoniser, klassifiser og analyser utgiftene dine for å administrere utgifter, forenkle rapportering og øke effektiviteten.
Målet vårt er å styrke ansvarlig beslutningstaking ved å gi deg innsikten og verktøyene du trenger for å frigjøre potensialet i forsyningskjeden din.