Administrasjon av leverandørinformasjon
Administrer leverandørene dine på ett sted for å få klarheten du trenger for å identifisere potensielle risikoer og muligheter, overholde forskrifter og samarbeide effektivt.
Hvorfor Ignite?
Fjern spredte filer og opprett en kilde til sannhet i hele organisasjonen. Samarbeid for å holde poster oppdatert.
Sørg for at alle perspektiver tas i betraktning når du vurderer leverandørene dine: kostnader, miljø og etiske risikoer.
Identifiser hvilke leverandører du trenger å følge opp nærmere med basert på leverandørdataene dine og våre automatiske tredjepartsberikelser.
Avdekk innsikt i forsyningskjeden din for å overholde nye forskrifter og ta full kontroll over forsyningskjeden din.
Kundens suksesshistorie
Hvordan et offshore- og shippingkonsern reduserer leverandørrisiko, overholder den norske åpenhetsloven og øker effektiviteten med en løsning for anskaffelsesanalyse og datahåndtering.
Havila er en kompleks organisasjon med tonnevis av data i forskjellige systemer og formater, og begrenset tid til å behandle dataene.
Havila lette etter en løsning som kunne hjelpe dem med å forbedre effektiviteten og administrere leverandører. Det trengte å samle data fra flere systemer og muliggjøre helhetlig leverandørstyring på tvers av konsernet — fra å få en oversikt over utgiftene til å måle karbonavtrykket.
Se hvordan Havila brukte Ignite til å administrere anskaffelsesprosessen bedre.
Lær mer om administrasjon av leverandørinformasjon
Organisasjoner gjennomfører leverandørevalueringer både for å kvalifisere potensielle leverandører og for å vurdere forhold til eksisterende.
Leverandørevaluering representerer en av de viktigste prosessene i et selskap for å holde seg konkurransedyktig, spesielt nå, når markedene endrer seg så raskt.
Målet vårt er å styrke ansvarlig beslutningstaking ved å gi deg den innsikten og verktøyene du trenger for å frigjøre potensialet i forsyningskjeden din.