Leverandørstyring
Administrer leverandørene deres på ett sted for å få oversikten dere trenger til å identifisere potensielle risikoer og muligheter, overholde lovkrav og samarbeide effektivt.
Hvorfor Ignite?
Rydd opp i spredte filer og skap én felles kilde for hele organisasjonen. Samarbeid for å holde dokumenter oppdatert.
Sikre at alle perspektiver tas i betraktning når dere vurderer leverandørene deres: kostnader, miljø og etiske risikoer.
Identifiser hvilke leverandører dere trenger å følge opp nærmere med basert på leverandørdataene deres og våre automatiske tredjeparts-berikelser.
Avdekk innsikt i verdikjeden for å overholde nye lover og regler, ta full kontroll over verdikjeden deres.
Kundens suksesshistorie
Hvordan et offshore- og shippingkonsern reduserer leverandørrisiko, overholder Åpenhetsloven og øker effektiviteten med en løsning for innkjøpsanalyse og datahåndtering.
Havila er en kompleks organisasjon med tonnevis av data i forskjellige systemer og formater, og begrenset tid til å behandle dataene.
Havila lette etter en løsning som kunne hjelpe dem med å forbedre effektiviteten og administrere leverandører. Løsningen måtte kunne samle data fra flere systemer og muliggjøre helhetlig leverandørstyring på tvers av konsernet — fra å få en oversikt over innkjøpet til å måle karbonavtrykket.
Se hvordan Havila brukte Ignite til å administrere innkjøpsprosessen på en bedre måte.
Lær mer om Leverandørstyring
Organisasjoner gjennomfører leverandørevalueringer både for å kvalifisere potensielle leverandører og for å vurdere forhold til eksisterende.
Leverandørevaluering representerer en av de viktigste prosessene i et selskap for å holde seg konkurransedyktig, spesielt nå, når markedene endrer seg så raskt.
Målet vårt er å styrke ansvarlig beslutningstakning ved å gi dere innsikten og verktøyene dere trenger for å frigjøre potensialet i verdikjeden deres.